< terug

Je kunt ons een foto van je shirt met de bedrukking toesturen via LiveChat op onze website. Wij helpen je dan graag verder. 

Je kunt een shirt of short achteraf laten bedrukken in de Fanshop bij de ArenA, Kalverstraat of Bataviastad. Op vertoon van je bevestigingsmail of kassabon kunnen ze daar tegen betaling alsnog een naam en/of rugnummer bedrukken. Als een shirt/short gedragen is dien je het artikel te wassen voordat je langsgaat bij één van de Fanshops.

Indien jouw shirt of short niet is gekocht via Ajax.nl/shop of bij een van onze Fanshops dan is het niet mogelijk om het artikel achteraf te laten bedrukken.

Een minikit kan maximaal met 5 letters en één rugnummer bedrukt worden. Meerdere letters passen helaas niet vanwege de kleine oppervlakte. Je hkunt het artikel personaliseren door zelf een naam in te vullen. 

Een babykit kan helaas niet bedrukt worden via Ajax.nl/shop, maar dit is in onze fysieke winkels (Official Ajax Fanshop) wel mogelijk.

 

Wat vervelend dat je de verkeerde bedrukking heb ontvangen! Wij ontvangen graag foto's van het foutief bedrukte shirt via LiveChat op onze website zodat we het voor je kunnen oplossen.

Het is niet mogelijk om je shirt bij ons te bedrukken wanneer je het shirt hebt gekocht bij een andere winkel. Alleen shirts die via Ajax.nl/shop en bij één van onze officiële fysieke fanshop locaties zijn gekocht mogen met de officiële Ajax bedrukking bedrukt worden. Dit geldt ook voor de Eredivisie en Europese badges.

Kies je voor de Eredivisie badge op het shirt? Dan wordt Curaçao op de mouw van het shirt bedrukt. Kies je niet voor een badge? Dan staat er ook geen Curaçao op het shirt.
 
Kies je voor de Eredivisie badge en naam en/of rugnummer? Dan wordt er automatisch Ziggo Sport op de achterkant van het shirt bedrukt.
Kies je voor alleen de Eredivisie badge of alleen naam- en rugnummer? Dan wordt Ziggo Sport niet op de achterkant van het shirt bedrukt.
 
Let op! Bovenstaande is ook van kracht indien het shirt achteraf in een van de fysieke Fanshops wordt bedrukt.
 
 
 
 

Wat vervelend dat je een kapot artikel hebt ontvangen! We willen je vragen om een foto via LiveChat met ons te delen zodat we het voor je kunnen oplossen.

Het is niet mogelijk om bedrukte of gepersonaliseerde artikelen retour te sturen. 
 
Onder bedrukte artikelen verstaan we shirts, trainingsartikelen en broekjes waarop een additionele bedrukking is geplaatst. Dit zijn spelersnamen-, eigen namen, cijfers én hier vallen ook badges onder.
Onder gepersonaliseerde artikelen valt bijvoorbeeld een dekbed bedrukt met eigen naam, een mok met eigen naam etc. 
 
Is er sprake van een klacht? Neem dan contact met ons op via LiveChat.

Kort voor de start van het seizoen wordt een voorlopige lijst van spelersnamen en rugnummers gedeeld. Let op: de rugnummers en spelersnamen worden pas definitief na het sluiten van de transfermarkt. Het is na aankoop van een bedrukt shirt niet mogelijk om de bedrukking te verwijderen of te wijzigen.